חדרי בריחה הם הטרנד הכי חזק, מטריף, מגניב ואהוב על כולם גם צעירים וגם מבוגרים ולכן, כמו בכל תחום שהופך לפופולארי ומבוקש, יש תמיד איזה "משקיען" שיידחף וירצה גם הוא להרוויח על הדרך.

המשקיען הזה יאלתר חדר בריחה או אפילו כמה, עם סיפורים לא משהו, לא מושקעים, תפלים, חסרי עניין. אתם תשלמו כסף ותצאו מאוכזבים ובלי שום חוויה וכמובן שלא תחזרו לשם, אבל כדי שלא תגיעו לחדרי בריחה שלא מספקים את הסחורה הוקם מועדון לקוחות בשם THEROOMS שהולך לעשות סדר בעולם חדרי הבריחה והוא יכלול רק את חדרי הבריחה הטובים ביותר בארץ וכך תוכלו להגיע רק לחדרי הבריחה הנכונים. THEROOOMS יהיה המפתח שלכם לחדרי הבריחה הכי מהנים, מושקעים ואיכותיים.

הקמת חדרי בריחה- פנטזיה במיטבה

כדי להקים חדרי בריחה טובים צריך ידע, כישרון, זיקה לפנטזיה, לתכנים של משחקי מחשב. דרושה הבנה מעמיקה במבנה של משחק שמתאים לחדר בריחה, בהתאמה שלו לחדר. בבנייה של פירוטכניקה מפתיעה ברמה גבוהה וכאן מדובר על ארט במובן הכי רחב של המילה, חומרי גלם, הקמת תפאורה מקצועית, יצירת רקוויזיטים, אביזרים ומתחם תחת נושא והכי חשוב – חדרי בריחה בטוחים, נוחים, נושמים ובטיחותיים.

בקיצור: אי אפשר לקחת כל חדר ולהפוך אותו לחדר בריחה או לכל חדר בריחה. חדרי בריחה זו הפקה שלמה.

אם אתם רוצים להגיע לחדר בריחה ששווה את הכסף שלכם, חפשו אותו אצלנו עם מועדון הלקוחות שמאגד את כל חדרי הבריחה הכי טובים בארץ.

THEROOMS – כנסו לפנטזיה!

הדבר הכי חשוב בחדרי בריחה זה התפאורה, רצוי מהסרטים…הפירוטכניקה המשוכללת שגורמת לכל מי שנמצא בחדר לקפוץ כל רגע בבהלה כי הדלת נפתחה לבד ונשלפה ממנה יד תותבת שנראית ממש, אבל ממש אמיתית. זרם המים הירוקים שהדלת משפריצה פתאום. המוזיקה שיוצאת מהקירות, קולות אמיתיים של סערה, סופה,יריות, להק של מטוסים, פצצות, רימונים, להקת ציפורים בקיצור: עולם ומלואו של חדר בריחה שמעניק לחושים את כל הריחות, המראות והטעמים עד שהנמצאים בחדר משוכנעים במיליון אחוז שהם נמצאים במבצע זעפרן, ציד מכשפות או מרסר 112. אתם רוצים לדעת מה זה, המשיכו לגלוש באתר והצטרפו למועדון הלקוחות שלנו.

חדרי בריחה בהתאמה אישית- THEROOMS

מועדון הלקוחות של THEROOMS מאגד את חדרי הבריחה הכי טובים בכל הארץ, בכל ישוב בו קיים חדר בריחה איכותי. אם אתם מצטרפים למועדון של THEROOMS אתם נהנים מהטבות ומבצעים שמקבלים חברי המועדון, בנוסף כמובן להמלצה הגורפת על חדרי הבריחה שיש במועדון הלקוחות.

ההצטרפות למועדון של THEROOMS חדרי בריחה היא בהרשמה און ליין פשוט ממשיכים לגלוש באתר, ממלאים טופס ואתם כבר שם יכולים להזמין את חדר הבריחה שיכניס אתכם לפנטזיה הכי גדולה על הכדור. כבר נרשמתם?