אסקייפ רום כשמו כן הוא, חדר בריחה ממנו תצטרכו לצאת רק אם תמצאו את המפתח לדלת היציאה ומכאן שמו של המשחק הזה. הרעיון של כל המשחקים בחדרי הבריחה, מבוסס על משחק הקווסט שהיה ידוע ומוכר בשנות השמונים. זה היה משחק מחשב בו היה על השחקן, לעבור דרך כלשהי תוך כדי הרפתקאות, צבירת נקודות, איסוף בונוסים ועוד עד שהוא מצליח להתגבר על איזה שהיא בעיה, ולא אחת אלא כמה.

מה עשו היום לקחו את המבנה של המשחק הזה והכניסו אותו לתוך זירת התרחשות של מציאות מדומה. יש תפאורה, יש פירוטכניקה וכל מה שצריך כדי שמי שמגיע לחדר הבריחה יאמין שהוא נמצא במציאות של הסיפור של החדר.

ועכשיו מתחילים לשחק. אפשר לבוא בשניים אפשר גם בשישה איש ויש חדרים גם לעשרה איש. אלה יכולים להיות חברים שלכם, שכנים, קרובי משפחה וגם חגיגות יום הולדת מקוריות אפשר לעשות בחדר בריחה או בשמו האחר- אסקייפ רום.

אסקייפ רום – מועדון לקוחות

מכיוון שהטרנד הזה של חדרי בריחה מאוד תפס, הם צצים כמו פטריות אחרי הגם אבל יש כל מיני רמות של חדרים ולא רק מבחינת איכות אלא גם מבחינת קושי, אתגר ועוד. לכן יש מועדון לקוחות למשל באתר שנקרא THEROOMS דרכו אפשר להזמין חדרים ולקבל הנחות ולזכות במבצעים. למשל כבר בהרשמה יש לכם 10% הנחה. שווה.

יש אנשים שממש התמכרו לחדרי בריחה או אסקייפ רום, וזה מכיוון שיש באמת חדרים מאוד מעניינים ומאוד מאתגרים. הסיפור, העלילה, האתגרים הכול מוביל אנשים לחדרים מסוימים מצפון עד דרום ואם נרשמים באתר כמו דה רומס זוכים לים של הטבות.

אסקייפ רום למשפחות

כדי לצאת לאסקייפ רום עם כל המשפחה, צריך לבחור חדר שמתאים גם לצעירים שבחבורה, שלא יהיה חדר אימים מפחיד מדי, כדי שהם יוכלו ליהנות ולא רק לפחד. חשוב לבחור חדר שהנושא שלו מעניין אתכם, ושהאתגר מושך אתכם לפתור אותו. אין שום טעם לבחור בחדר שמראש הנושא שלו לא מעניין ולא מאתגר אתכם. יש סיפורים על מפלצות ועל ריגול ועוד כל מיני נושאים ותראו למה אתם מתחברים ולשם תירשמו.

אסקייפ רום למשפחות זה יופי של חוויה לכל המשפחה יום כיף שכולו אתגר וגיבוש.

אסקייפ רום לעובדים

מדי פעם גם העובדים שלכם זקוקים לאיזו הפוגה ויותר מזה, לקבל שיעור על עבודת צוות בלי לקרוא לזה ככה. המשחק באסקייפ רום בהחלט עוזר לאנשים לתמוך אחד שני ולהתנהל ביחד, כי כולם צריכים לפתור את החידות, לקבל את הרמזים ולהבין מה הם צריכים לעשות ועושים את זה ביחד.

אין כמו אסקייפ רום ללמד אנשים מה זה לעבוד ביחד, לחשוב ביחד ולפתור ביחד אתגרים של חדרי בריחה. כולם יוצאים הרבה יותר מגובשים.