טרנד חדרי הבריחה התפתח מז'אנר משחקי מחשב באותו שם שהיה נפוץ ופופולרי במיוחד במהלך העשור הראשון של המאה העשרים. בשנים האחרונות, בין השאר גם בעקבות הצורך דווקא להתנתק מהמסכים ולצאת מהבית לבילויים חברתיים "כמו של פעם", הפכו משחקי מחשב אלה לחדרים של ממש ולבילוי פופולרי, מאתגר ומעניין.

עובדה זו הפכה את חדרי הבריחה ממשחק מאוד נגיש שאפשר לשחק עשרות פעמים ביום, למשהו שפתאום דורש הרבה יותר. צריך לקבוע עם חברים, לצאת מהבית, להירשם לחדר ולשלם את עלות הכניסה. לעומת משחקי מחשב, שבלחיצה אחת ניתן לסגור אם מתאכזבים מהם ולנסות אחרים,  מי מבטיח הפעם שהבילוי יהיה איכותי ושווה ושתנצלו את זמנכם בצורה מיטבית? הרי כמו בכל טרנד, חדרי הבריחה מתרבים כפטריות אחרי הגשם ויש היום בארץ כ-300 חדרי בריחה. עם כזה מבחר, איך תוכלו לבחור בצורה הטובה ביותר ולוודא שתקבלו את התמורה הכי טובה לכסף שלכם?

מועדון הלקוחות שלכם- THE ROOMS!

לשם כך הוקם מועדון הלקוחות THR ROOMS. המועדון חרט על דגלו לכלול בתוכו רק חדרי בריחה שהם הטובים ביותר בארץ אשר נדרשים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שלו. מה זה אומר? זה אומר שב-THE ROOMS  תמצאו רק את חדרי הבריחה המושקעים והמרשימים ביותר, שהתפאורה שלהם תיקח אתכם היישר אל פריז הרומנטית או לסיילם של שנת 1692, עת נרדפו בה מכשפות. תמצאו במועדון את חדרי הבריחה הכי מאתגרים, שהחידות שלהם יגרמו לכם לשקוע כל כך שתשכחו שהחדר בכלל לא באמת נעול, אתם לא באמת נמצאים בצפון קוריאה ולמעשה אתם יכולים לצאת מתי שרק תרצו. ב-THE ROOMS  נכללים חדרי בריחה עם העלילות הכי מרתקות שתוכלו למצוא, שישאבו אתכם אל תוככי המאפיה הסינית ומעבדותיו של פארק היורה. ולא פחות חשוב, במועדון הלקוחות של THE ROOMS  ישנם רק חדרי בריחה שבהם שירות הלקוחות הוא הטוב ביותר, על מנת שכל החוויה שלכם, מתחילתה ועד סופה, תהיה מדהימה ובלתי נשכחת.

אם גם אתם מכורים לחדרי הבריחה מהרגע הראשון שבו דרכתם בחדר שכזה, חברות במועדון הלקוחות של THE ROOMS תהיה המשתלמת ביותר עבורכם. כחברים במועדון, תוכלו לקבל הנחות ומבצעים מעולים, שיבטיחו לכם שתצאו מרוצים מכל בחינה.

על חדר הבריחה "ציד מכשפות"

בואו נדבר לדוגמא על חדרי בריחה במרכז. תמיד רציתם שיהיו לכם כוחות קסם? הנה ההזדמנות שלכם. בחדר הבריחה המושקע הזה תחזרו הרבה אחורה, לשנת 1692 בסיילם שבארה"ב. בתקופה זו מתנהל ציד מכשפות אדיר ולא כל כך מבוקר, ולמעשה כל אחד יכול להיות קורבן אם רק יימצא מישהו שיחליט להלשין עליו, או להעליל עליו עלילות. אתם מגלמים בדיוק את הקורבן הזה, שנסחב מביתו באמצע הלילה על ידי שכניו הטוענים כי הוא נצפה מבצע כשפים. יש לכם רק שעה לשנות את גזר דינכם, ואם לא תעשו זאת, תועלו על המוקד. האם תצליחו לפתור את החידה?