אלנבי 28 הוא אחד מכמה חדרי בריחה מומלצים ביותר של מועדון הלקוחות THEROOMS ויש לזה כמה סיבות טובות המפורטות במאמר זה.
לאתר חדר בריחה אלנבי 28.

כתובת המועדון היא כשמו למרות שדאגו שם שהכניסה לחדר תהיה מרחוב צדדי ושקט, בכל זאת חדר בריחה…

בחדר הבריחה אלנבי 28 יש מסיבה שבביקורות שהיא קיבלה ברשת היא עוררה התרגשות גדולה מאוד. מדובר על חדר שמצליח ליצור מנעד רציני של תחושות ועושה את זה מצוין. מה לא כתבו עליו? מפחיד, מאתגר, אינטואיטיבי, אינטראקטיבי, מצחיק, מרגש ואת כל זה הוא עושה ב-60 דקות. גם בטיול מסביב לעולם לא תזכו לקבל את כל הרגשות האלה ובטח שלא ב-60 דקות.

בחדר הזה מככב שחקן מעולה, טוטאלי שרמת האמינות הגבוהה שלו, שכנעה את כולם שמדובר במסיבה אחת ויחידה ואחד כזה שקשה להירגע ולהשתחרר ממנו גם כמה ימים אחרי ביקור בחדר הבריחה אלנבי 28.

מה כל כך מצוין באלנבי 28 שהוגדר כ1 מ10 חדרי בריחה מומלצים ברשת שלנו?

ראשית בואו נדבר על העיצוב של חדר הבריחה הזה. כל התכנון מפורט עד לפרטי פרטים וברור שמישהו ישב על התכנון הזה הרבה זמן ועשה את זה מושלם. אין פרט שלא חשבו עליו ושלא הופך את חדר הבריחה אלבני 28 למעוז היסטרי של מסיבה חד פעמית. זה מתחיל באסלות מעור בשירותים ועוד כל מיני אלמנטים שלא פגשתם בחיים בגלל זה יש פנטזיה, בגלל זה יש חדר בריחה באלבני 28.

המסיבה לכאורה בחדר הבריחה הזה כל כך חזקה ובועטת שבכלל שוכחים שנמצאים בחדר בריחה. המוזיקה, העיצוב, המבנה והשחקן המרכזי הופכים את הפנטזיה למציאות עד שכל השחקנים בחדר הבריחה הזה שוכחים מאיפה הם באו בכלל אבל מה שהם יודעים זה שהם נמצאים בתוך חוויה חושית חזקה מאוד.

חידות קשות לפיצוח- חדר בריחה THEROOMS

חדרי בריחה מומלצים קמים ונופלים לא רק על הפירוטכניקה או על העיצוב, אלא גם על התוכן וזה חייב לכלול חידות שבאמת בשביל לפתור אותן צריך לשבור את הראש וזה בדיוק מה שקורה בחידות של חדר הבריחה המומלץ אלנבי 28 שהוא חלק מהמומלצים של מועדון הלקוחות THEROOMS.

הדבר הכי חשוב בחידות של חדרי בריחה זה שהן תהיינה מספיק מאתגרות יותר מבריקות מכל חידת היגיון ששברת בשבילה את הראש יומיים וזה בדיוק מה שקורה בחדר הבריחה אלבני 28. למציאת חדר בריחה מאינדקס חדרי בריחה פנויים שלנו.

החידות צריכות להיות מחוברות לתמה של החדר, חיבור לסיור, אינטואיציה ואם כל זה נעשה נכון- אפשר לפצח את זה, אם רק בשביל ל"החליק" כמה חידות, אין קשר ביניהן לבין הלוגיקה וההיגיון של הסיפור, איבדתם את החוויה של השחקנים והם יכולים לשבת עד מחר ולא להבין מה רוצים מהם מהסיבה הפשוטה שגם אתם לא ממש ידעתם למה המצאתם את החידות האלה.

חדרי בריחה מומלצים נוספים יש במועדון הלקוחות THEROOMS.