איזה מעסיק לא היה רוצה שהצוות שלו יהיה הכי מגובש ושהאווירה במקום העבודה שבניהולו תהיה הטובה ביותר? צוות מגובש יעבוד הכי טוב ביחד וייצור את האווירה המושלמת לעבודה מעולה ומקצועית. בילויים מחוץ למקום העבודה הם הכרחיים לשם כך ואין בילוי מתאים יותר מחדרי בריחה.

חדרי בריחה הם טרנד שהתפתח ממשחקי מחשב בז'אנר הקווסט שהיו פופולריים במיוחד במהלך העשור הראשון של המאה הנוכחית. במשחקים אלה היה השחקן בדרך כלל נעול בחדר, והיה צריך למצוא דרך לצאת החוצה תוך הפעלת יצירתיות, חשיבה ואסטרטגיה. מהמגוון הרחב של משחקים אלה התפתחו משחקי הבריחה של היום. הפעם, הוחלף המחשב בחדרים אמיתיים, ובמקום משחק של שחקן יחיד, מדובר כעת בקבוצה, מה שהופך את משחקי הבריחה למשחק חברתי של ממש.

מה עושים בחדרי בריחה?

במהלך המשחק נדרשים חברי הקבוצה לשתף פעולה, להעלות רעיונות, לבצע נסיונות ולצאת מהחדר ביחד הכי מהר שרק אפשר. האופי השיתופי של החדר אידאלי לקבוצות שעובדות יחד מכיוון שהוא מספק להם מטרה משותפת, חוויה של שיתוף פעולה מוצלח וגורם להם לחשוב ביחד. כל אלה נדרשים מהם גם במקום העבודה, אלא שהפעם זה מתבצע בחדר מגניב, מעוצב היטב, המשלב גם אלמנטים של פנטזיה ולחץ בזמנים על מנת לצאת מהחדר בזמן. התכונות האלה הופכות את חדרי הבריחה לבילוי הכי טוב שקיים היום בשוק עבור מנהלים שרוצים לגבש את הצוות שלהם, ליצור עבורם חוויות משותפות שכיף להיזכר בהן ולשפר את שיתוף הפעולה בצוות. כבר ביום שאחרי תראו שהם לא יוכלו להפסיק לדבר על זה והאווירה במקום העבודה תשתפר פלאים.

THE ROOMS – מועדון הלקוחות של חדרי הבריחה הטובים בישראל

אז הבנו שחדרי בריחה הם האופציה הכי טובה שלכם. כעת, מועדון הלקוחות של THE ROOMS רוצה לעזור לכם לוודא שמתוך המגוון הרחב של חדרי הבריחה שקיימים היום, תגיעו באמת לחדרים הכי טובים שיש לשוק להציע. מועדון הלקוחות כולל בתוכו רק את החדרים הכי טובים שיש, עם התפאורה הכי טובה ומושקעת והחידות הכי חדות שיגרמו לצוות שלכם לשבור את הראש ביחד עד שיגיעו לסיפוק העצום שבמציאת הפתרון לחידה. הוא בודק עבורכם את הדירוגים של החדרים ואת הביקורות שנכתבו על כל חדר ברחבי הרשת, כדי לוודא שתגיעו לחדרים הכי איכותיים ומומלצים שיש, וכדי שאם כבר החלטתם להשקיע זמן וכסף תקבלו את התמורה המיטבית.

הנחות והטבות- הכי משתלם!

מועדון הלקוחות מספק לכם גם את ההנחות והמבצעים המשתלמים ביותר עבורכם. בסופו של דבר מדובר בתחביב ממכר, על כך יכולים להעיד המכורים הרבים שמבקרים בחדרי בריחה אחת לשבוע לפחות. אחרי שתספקו לצוות שלכם פעם אחת את החוויה הבלתי נשכחת של ביקור בחדר בריחה, אין ספק שהם ירצו לחזור עליה. ככה זה שבוחרים אסקייפ רום עם מועדון הלקוחות שלנו. החדרים הטובים ביותר מחכים רק לכם.