אין היום חוויה יותר הרפתקנית ומעניינת מאשר חדרי בריחה במרכז. ולכן, לא סתם חדרי בריחה כל כך פורחים ומבוקשים. מדובר בבילוי הכי שווה היום מכל הבחינות.

דמיון

הדמיון שלנו במצב קשה. אם אנחנו לא ממש אנשים קריאטיביים, איך שאנחנו חיים היום בעידן האינטרנט אין לנו שום סיכוי לפתח שום דמיון. הטכנולוגיה עובדת בשבילנו. אנחנו בכלל לא טורחים על שום דבר, פחות קוראים ספרים, יותר יושבים מול מחשב ומשחקים משחקי מחשב, הראש לא צריך לעבוד רק המקלדת. אין לנו איפה להעשיר את הדמיון שלנו ולתרגל אותו, וזה יכול לקרות רק אם תצאו לבלות במין חדרי בריחה במרכז.

עבודת צוות

כבר מזמן שכחנו מה זה עבודת צוות. הרי אנחנו עובדים לבד, אנחנו והמחשב שלנו. גם מי שעובד בחברת הייטק, מוצא את עצמו מתמודד לבד עם הבעיות בעבודה. צורת העבודה היום של השקעה בלתי סופית, יוצרת מצב של התבודדות של אנשים גם במקומות העבודה שלהם, ולכן לפעמים הם גם אפילו לא יודעים להתייעץ או לבקש עזרה מאנשים אחרים שהם עובדים אתם.

חדרי בריחה במרכז, זו ההזדמנות שלכם לעבוד בשיתוף פעולה.

אתגר

בעולם בו אנחנו לא מתמודדים עם כלום, הפלאפון עובד בשבילנו, האפליקציות עובדות בשבילנו וכל הטכנולוגיה גורמת לנו רק ללחוץ על כפתורים, איזה אתגר כבר יכול להיות לנו?

חדרי בריחה במרכז זו ההזדמנות של כל אחד, להרגיש שהוא משחק באיזה משחק אש, זה מאתגר, זה מוציא מאנשים יוזמה וקריאטיביות ולכן זה מהנה. ביקור בחדרי בריחה מערב אנשים בחוויה מסוג אחר.

הם חייבים להתגבר על כל אתגר, כי הם תלויים בזה. היציאה מחדר הבריחה, יותר נכון הבריחה היא בגלל שהצלחתם להתגבר על כל מיני אתגרים.

חוויה משפחתית

כשכל המשפחה כבר לא יודעת מה חדש בתחום הבילויים ונמאס לכולם מסרטים ומסעדות, זה בדיוק הזמן לביקור בחדרי בריחה במרכז. זוהי חוויה משפחתית שתגרום לכולם להיות ביחד, לעבוד ביחד חוויה. זה מגבש, זה שמח, זה מותח וזה הכי כיף בעולם.

איך לבחור חדרי בריחה במרכז?

כדי להגיע למתחם חדרי בריחה במרכז, אתם חייבים לדעת מה אתם רוצים, כמה אנשים אתם, מה מעניין את כולם ואיזה חדרים יכולים להלהיב את כולכם. כמובן המיקום גם חשוב. מבלים באיזור תל אביב ומחפשים אטרקציה מגניבה? יש מגוון רחב של חדרי בריחה בתל אביב שממתינים רק לכם…

ראשית, אל תלכו לחדרי בריחה מפחידים עם סיפורי אימה עם ילדים קטנים משום שהם עלולים לא לצאת מהמציאות המדומה הזו…

אתם צריכים לבחור חדרי בריחה במרכז, עם סיפור ועלילה שמתאימים לכל האנשים החוברים אליכם לביקור בחדרי בריחה. סיפור חביב אבל מעניין ואפשר גם קצת מותח אבל לא יותר מדי.

מה עם הפירוטכניקה?

פירוטכניקה זה דבר מאוד חשוב בנושא של חדרי בריחה, משום שככל שבחדר הושקעה פירוטכניקה, כך יהיה יותר מעניין לבקר בו ולשחק את המשחק.