אתר THE ROOMS, הוא אינדקס משובח של חדרי בריחה בכל מיני מקומות ברחבי הארץ, בצפון, בירושלים ומאגד גם חדרי בריחה במרכז.

יש היום בארץ כ-600 חדרי בריחה ועוד רבים הולכים ומוקמים. יש כל מיני סגנונות של חדרי בריחה, אז כדי שתגיעו לחדר הבריחה שהכי מתאים לראש שלהם, לסיפורים שאתם אוהבים וגם לאתגרים המועדפים עליכם, אנו ממליצים לכם להגיע לרשימה של חדרי בריחה במרכז דרך אתר THE ROOMS ולקבל המלצות על חדרים וכן הטבות ובונוסים לחברי המועדון של האתר.

חדרי בריחה במרכז

פרויקט Xזהו חדר בריחה בתל אביב והוא קשור להסכם הגרעין של אירן. על פי מידע מסווג, במערב איראן יש בקתה נטושה ובה מפתחים מטוס תקיפה שעלול להוות איום על בטחון מדינת ישראל. המשתתפים בחדר בריחה זה יצטרכו לגלות איפה מתבצע הפיתוח הסודי. אנו יכולים לגלות לכם רק דבר אחד. שומר היער יוצא לפטרול הקבוע שלו.

האם תוכלו לחמוק פנימה כך שאף אחד לא יוכל לדעת שנכנסתם. מי עלול לראות אתכם, מי נמצא בבקתה? מאיפה השומר חוזר? האם יעלו על עקבותיכם ותפלו בשבי האירנים.

כל זה ועוד בחדר הבריחה פרויקט X.

מרסר 112- אלברט איינשטיין אומרים, פיתח חומר שהולך לשנות את פני האנושות. אתם נמצאים במקום בו החומר יכול להיות. אתם צריכים למצוא אותו, אולי את הנוסחה. איפה זה קבור? מי אורב לכם, מי עוד רוצה את החומר הזה?

חדר בריחה זה נמצא בתל אביב, והוא מיועד ל-2-8 אנשים. במשך שעה תוכלו לחפש את החומר הסודי.

ג'ק המרטש חי וקיים בחדר בריחה בפתח תקווה

ג'ק המרטש הוא דמות אפלה וידועה מההיסטוריה של אנגליה במאה ה-19. אז בשכונה בשם ווייטצ'אפל ברובע המזרחי של לונדון, החלו להתרחש מעשי רצח של יצאניות בזו אחר זו. הגופות נמצאו במצב מזעזע ולכן המשטרה קראה לתיק הזה "גק המרטש".

אם תיכנסו לאתר THE ROOMS ותזמינו את חדר הבריחה הזה, הגעתם לאחד המשובחים מכל מיני סוגי חדרי בריחה במרכז, שמציע לכם אתגר של עשיית צדק, תפיסת רוצח וגם חלילה מהווה איום וסכנה על החיים שלכם.

אתם לא סתם שחקנים בחדר הזה, אתם בשליחות המלכה ויקטוריה שהיא בכבודה ובעצמה הזמינה אתכם כדי למצוא את הרוצח העלוב והמפחיד- ג'ק המרטש.

זהו חדר בריחה המיועד ל-3 ועד 9 אנשים והוא נמשך שעה וחצי. האם ג'ק המרטש נמצא בחדר יחד אתכם? היכן הוא מסתתר? האם יש רמזים שיובילו אתכם אליו, כל אלה ועוד בחדר הבריחה הכי מפחיד ברשת בשם של הרוצח הסדרתי הגדול בכל הזמנים- ג'ק המרטש.

למה להיות חבר באתר דה רומס?

יש היום המון חדרי בריחה, אבל בואו נודה על האמת. כמו בכל תחום, גם בתחום הזה אפשר לומר, שלא כל חדרי הבריחה באמת שווים. לכן אתר דה רומס יעזור לכם להגיע לחדרים הנכונים והכי מעניינים ומרתקים של כל מיני חדרי בריחה במרכז. כל מה שנשאר לכם זה רק לבחור.