לאחרונה צצים להם חדרי בריחה במרכז ובארץ כולה ללא הפסקה. ממש כמו פטריות לאחר הגשם. הדבר אמנם מוביל לכדי מצב שבו לחובבי המשחק יש הרבה יותר חדרים לשחק בהם, אבל מצד שני יש גם את הבלבול הרב שנוצר וחוסר היכולת להחליט ולבחור מקומות ראויים לשחק בהם. כלומר חדרי בריחה שיהיה כיף לקחת בהם חלק.

במידה ואתם חובבים של חדרי בריחה ואתם רוצים לעשות לעצמכם קצת סדר בעניינים, כך שתוכלו לבחור אך ורק מבין חדרי בריחה במרכז אשר נחשבים למובילים ואטרקטיביים, אז תוכלו להצטרף אל מועדון חדרי בריחה במרכז של The Rooms. לא רק שתוכלו לקבל הטבות והנחות משמעותיות, אלא גם תוכלו לדעת שבכל פעם שאתם בוחרים בחדר בריחה שהוא חלק מהמועדון, אתם לא מתפשרים על החוויה שלכם.

חדרי בריחה במרכז – למי זה מתאים?

אם עדיין לא יצא לכם לקחת חלק בפעילות מהסוג הזה, וכעת עולות בדעתכם מחשבות בדבר ההתאמה של הפעילות הזו אליכם, אז נתחיל בכך שאנשים בכל הגילאים יכולים ליהנות מהפעילות הזו. החל מנערים ועד מבוגרים.

כל הרעיון שעומד מאחורי המשחק הוא לצאת מחדר הבריחה בתוך זמן מוקצב. בחלק מהמקרים יכול להיות מדובר ב – 45 דקות ובמקרים אחרים שעה ואף יותר. כך שצריך להבין שהדבר יהיה תלוי במקום הספציפי שבו אתם בוחרים לבקר בסופו של דבר. כאשר יצא לכם לבחון את חדרי הבריחה השונים, תוכלו לראות שמאחורי כל חדרי בריחה מומלצים במרכז עומד רעיון שונה. חלקים מבוססים על סרטים, שירים, דמויות מפחידות ורעיונות מיוחדים אחרים. זה הופך את כל החוויה להרבה יותר מיוחדת, כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם.

הדרך היחידה לצאת מחדר הבריחה היא על ידי פתירת חידות שתתקלו בהן בחדר ביחד עם החברים שלכם, שאתם תכנסו לחדרי בריחה לפי שעות. אם תדעו לשתף פעולה בצורה טובה, אתם תצליחו לצאת בסופו של דבר, אך אם התקשורת ביניכם לא תצליח, הדברים עלולים להיראות אחרת לחלוטין.

מצטרפים למועדון חדרי בריחה

במידה והחלטתם שאתם רוצים לחסוך משמעותית בסכומי הכסף שאתם מוציאים על חדרי הבריחה שאתם משתתפים בהם, אז יהיה כדאי לכם פשוט להצטרף למועדון של The Rooms. כפי שכבר הזכרנו בראשית המאמר, זוהי תהיה האופציה הטובה ביותר בשבילכם אם אתם רוצים לבחור נכון ולדעת שאתם לא מתפשרים על הבחירות שלכם בסופו של דבר. פשוט תיכנסו לאתר ותצטרכו למועדון חדרי הבריחה ולא תצטערו על כך.