יש היום בארץ כ-300 חדרי בריחה אבל רק חלק קטן מהם באמת שווה את החוויה, מושקע ומהנה.

כדי לעשות לחובבי חדרי הבריחה סדר "בבלגן" הוקם מועדון לקוחות בשם THEROOMS אשר מאגד תחתיו את חדרי הבריחה הכי טובים ומומלצים בארץ. לא כל חדר בריחה יכול להיות במועדון הנחשב הזה והוא נחשב ל-VIP של חדרי הבריחה.

כדי להירשם למועדון הלקוחות של THEROOMS , יש להמשיך ולהירשם באתר ואתם כבר שם, מרחק קצר מהפנטזיה.

חדר בריחה טוב הוא כזה שיש בו את התפאורה, האלמנטים, הפירוטכניקה וכמובן את הסיפור והעלילה הנכונים כדי לגרום לשחקנים בחדר להרגיש שהם באמת נמצאים בעולם אחר.

חדר בריחה טוב אומרים בעלי מועדון הלקוחות THEROOMS הוא כזה שהוא מצליח להפעיל את כל החושים של המשתתפים עד כדי כך שהם משוכנעים שהם במציאות ואל בפנטזיה.

מחנה 23- חדרי בריחה מומלצים ב- THEROOMS

CAMP23 הוא אחד מחדרי הבריחה הכי טובים בארץ, והוא כמובן זמין ונגיש לכל מי שמצטרף למועדון הלקוחות של THEROOMS.

אז על מה אנו בעצם מדברים? על צפון קוריאה שמעתם? בטח. כמה שזה נשמע מפחיד, חכו חכו עד שתיכנסו לחדר הבריחה CAMP23 שנמצא שם במקום הכי מפחיד בעולם. אתם נתפסתם על ריגול ואתם מושלכים למחנה 23 שהוא הכלא הכי שמור לאסירים פוליטיים בצפון קוריאה. תאם לבושים בסרבלים כתומים כי ככה זה בחדר הבריחה של מחנה 23 ויש לכם בדיוק 70 דקות כדי לברוח משם. זה לא כזה פשוט. זה כלא שאף אחד עד היום לא יצא ממנו בחיים ואתם צריכים לעשות את זה. בואו נראה אם אתם מספיק חכמים, זריזים, מבריקים ואסטרטגיים בשביל לעשות את זה. משימה לא קלה בכלל אבל בהחלט מאתגרת מאוד.

רק עבודת צוות, שיתוף פעולה וסיעור מוחות יכולים לגרום לכם להבין איך אתם יכולים לזכות מחדש בחופש שלכם. וצריך כמובן גם הרבה דמיון, והגיון וחשיבה מחוץ לקופסה ורק אלה יגרמו לכם לצאת משם, אם לא אתם שם לכל החיים.

חשיבה מבריקה, שיתוף פעולה – חדרי בריחה !

לא צריך להיות סטיבן הוקינג כדי לפתור את החידות בחדר בריחה וגם בחדר בריחה מחנה 23 שהוא מאתגר וקשה לפיצוח. צריך שיתוף פעולה והיגיון בריא והכי חשוב- עבודת צוות.

האסקייפרים, כך מכונים מכורי חדרי הבריחה הם אנשים שיש לכם יכולות משוכללות להבין מה רוצים מהם, הם מפעילים את ההגיון, בונים אסטרטגיה וחושבים בצורה יצירתית. כל אלה מביאים אותם למועדון הלקוחות של THEROOMS חדרי הבריחה הכי טובים בארץ וגם לחדרי בריחה כמו מחנה 23 אלנבי 28 ועוד חדרים מעולים שכל מי שנרשם למועדון הלקוחות של THEROOMS יכול לקבל אותם וגם הטבות ומבצעים.

המשיכו לגלוש באתר של THEROOMS והירשמו אל חדרי בריחה מהטובים בארץ.