אסקייפ רום מזמין אתכם לחוויה יוצאת דופן שיכולה לתרום לכל אדם בכל מיני רמות. בילוי באסקייפ רום גורם לכם להתנתק מהמציאות (לפרק זמן מסוים) ולחוות חוויה שהיא לא במסגרת מה שקורה, אלא שאתם צריכים להאמין שהיא מתרחשת ולכן אתם צריכים הרבה מאוד רצון וגם הרבה מאוד דמיון.

המציאות היום יומית היא לעיתים קשה עבור אנשים מסוימים. אם זה עבודה תובענית למשך שעות ארוכות, הרצון להתפרנס, התמסרות מוחלטת ומצב שלפעמים לא משאיר זמן לאנשים ליהנות מכלום מלבד סופי שבוע, וגם אז מוטרדים מכל מיני דברים.

היכולת שלנו לדמיין היא דבר מופלא. באמצעות הדמיון אנו צוברים תקווה וכוח ולכן כל כך חשוב לשחק במשחקים בכל גיל, כי משחקים משאירים לנו את הדמיון ואת היכולת להרגיש קצת ילדים.

אסקייפ רום- דמיון מודרך במציאות מדומה

חדר בריחה- אסקייפ רום יוצר לנו תפאורה של מקום אחר, בזמן אחר ומבקש מאיתנו להתחבר למקום  כאילו והוא קיים במציאות. זה קצת כמו לראות סרט ולשתף פעולה, הרי בכל זמן נתון בסרט אנחנו יכולים להגיד לעצמנו, זה לא קורה באמת, זה סרט. אבל אנחנו לא עושים את זה, כי אם לא נרשה לעצמנו להאמין שמה שקורה בסרט אכן קורה, לא נוכל לצפות בסרט ובוודאי שלא נוכל ליהנות ממנו. אסקייפ רום זה אותו דבר. נאמר שנכנסתם לחדר בריחה עם תפאורה של מנזר בטיבט. אם תגידו לעצמכם שאתם נמצאים בחדר בריחה, המשחק לא יעבוד, אבל אם תאמינו שאתם במוטל בשם פנורמה, זה בדיוק מה שתרגישו.

לשחרר, לזרום ולדמיין זו המהות של כל אסקייפ רום.

מוטל פנורמה- אסקייפ רום!

חדר בריחה מוטל פנורמה הוא חלק מחדרי הבריחה בסגנון אסקייפ רום. הרשמה והזמנה של חדרים דרך האתר מקנה לחברים במועדון הנחות והטבות מהשורה הראשונה, ואת החדרים הכי שווים בארץ.

אז מה קרה במוטל פנורמה? אם אתם רוצים להיות בלשים לשעה, זו ההזדמנות שלכם. אלמונית נכנסת למשרד חקירות ומזמינה חקירה. היא מספרת ששהתה בחדר במוטל בדרום העיר בשם פנורמה, אבל היא הרגישה שהיא לא לבד בחדר. היא מרגישה שהיה שם מישהו ואומרת שיש עוד אנשים שמעידים על כך שהם לא שהו לבד בחדריהם.

החוקרת הראשונה שנשלחת היא ג'יין דוסון שמתחזה לאורחת ומגיעה למקום. אחרי יומיים הקשר אתה מתנתק. לאן נעלמה ג'יין דוסון. כן זה אתם שצריכים לגלות את כל מה שקורה במוטל פנורמה ואתם הופכים לחוקרים פרטיים.

משחקי בלשים

מוטל פנורמה וחדרי בריחה נוספים, עושים בעצם שימוש במבנה משחק הקווסט, שהוא הבסיס של כל המשחקים בחדרי הבריחה. המשחק הזה היה משחק מחשב בשנות השמונים והתשעים. מדובר היה בזירות של אירועים והרפתקאות שכעת הועברו באמצעות הדמיון לחדרי בריחה- אסקייפ רום, כבר אמרנו!