יש היום בכל הארץ כ-600 חדרי בריחה ועוד המון בהקמה. המשחק הנהדר הזה, תפס גם בני נוער, משפחות, צעירים ועוד. אנשים הולכים לכל מיני חדרי בריחה בצפון ובדרום, ככיף וחוויה של קבוצות חברים, כהפתעה ליום הולדת. חוויה של כל המשפחה. חדרי בריחה הם הבילוי הכי מקורי ומיוחד, ואם אתם גרים בצפון, גם שם יש חדרי בריחה ואתם לא חייבים להגיע למרכז כדי לבלות באחד מהם.

אתם יכולים להירשם לאתר THEROOMS כך תוכלו לקבל מידע על כל חדר חדש שנפתח ולבחור מבין כולם, היכן להזמין ובתור חברי מועדון תקבלו גם הטבות והנחות מיוחדות.

באתר THE ROOOMS יש חדרי בריחה בקצרין, ראש פינה, אבן יהודה, רעננה, הרצליה, ראשלון לציון, תל אביב, פתח תקווה וירושלים.

סוד הגילגל- חדר בריחה בקצרין

יש כמה חדרי בריחה מוצלחים בצפון "סוד הגילגל" הוא אחד מהם. חדר הבריחה עוצב כאתר עתיק ומסתורי, ויש בו סוד, אותו עליכם לגלות. אתם תצטרכו לעמוד בפני המון חידות ומשימות, עד שתגיעו להבנה מה קורה בגילגל ומה הסוד שלו.

החדר מיועד ל2-7 אנשים, ומשך השהייה בו שעה.

חדר נוסף בקצרין הוא , OBSESSION והוא מבוסס על הספר -“הבושם: סיפורו של רוצח”.

אתם תגיעו למאה ה-18 בצרפת ותכירו דמות בשם רנואווי, שיש לגו חוש ריח יוצא דופן. הוא אחד האנשים הדי דוחים וגם מוכשרים של אותה תקופה. גרנואווי הוא אובססיבי, הוא רוצה למצוא את הניחוח האלוהי והוא עושה את זה בדרך אפלה ומסוכנת שהופכת לאלימה ואתם צריכים להתמודד עם כל השיגעון של הדמות הזו. בהחלט חדר בריחה ייחודי ומאתגר.

חדרי בריחה בצפון- קארטו ומבצע זעפרן

חדר בריחה בראש פינה מתוך רשימה של חדרי בריחה בצפון. אתם בלונדון, אכלתם קצת פיש אנד צ'יפס, הצטלמתם עם חייל ממשמר המלכה מול הארמון. זהו טיול לגמרי שגרתי, אבל אתם לא יודעים שאתם הולכים להיכנס לדרמה חובקת עולם. אתם אפילו לא תדעו איך הגעתם לעולם התחתון, האפל והמסוכן ואתם חייבים להסתדר ולצאת לעולם השפוי.

רודפים אחריכם ואתם חייבים לברוח. הסתבכתם ואתם אפילו לא יודעים עד כמה. כל מה שאתם חשים זה שאתם בסכנה ממשית ועליכם לברוח. יש לכם שעה לעשות את זה. אם לא תצליחו… טוב תחשבו לבד מה עלול לקרות.

חדר בריחה נוסף בראש פינה הוא מבצע זעפרן. הגעתם לפריס ואתם לוגמים אספרסו, המלצר מגיש לכם קוראסון ואתם בוהים ברו דה פאסי אבל מה קורה, פתאום מופיע איש רשר ואתם בצד השני של העולם, מול המון משימות שמאיימות על החיים שלכם.

האם תצליחו להתמודד עם מבצע זעפרן ולנצח את הכול בשעה?

זהו חדר בריחה שמתאים ל-2-7 אנשים ותאם יכולים להזמין אותו דרך אתר THE ROOMS. חברי האתר מקבלים הנחות והטבות.